APRA přibrala devět nových přidružených členů

pondělí, 10. srpna 2020, 07:25 Aktuality, PR MediaGuru

Do profesní PR asociace APRA vstoupilo devět českých i nadnárodních společností a organizací v rámci přidruženého členství.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Součástí Asociace PR agentur (APRA) se v první polovině roku staly komunikační a marketingová oddělení společností ČEPS, České televize, Českého statistického úřadu. Dalšími nově přijatými společnostmi jsou Protext ČTK, Monitora, Sazka, Marketingové oddělení Univerzity Karlovy, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy a Škoda Auto

Po více než dvaceti letech fungování asociace, která do této doby sdružovala výhradně PR agentury, se od září přidruženými členy mohou stát i firmy, které nepodnikají v oblasti komunikace či marketingu, ale mají vlastní PR týmy. „Na zavedení změn jsme se připravovali několik let. Těší nás zájem o nový druh členství v APRA a s radostí vítáme mezi námi významné společnosti a organizace,“ sdělil Rostislav Starý, člen výkonné rady Asociace public relations. Při tvorbě konceptu přidruženého členství se APRA inspirovala v zahraničí, kde podobné modely fungují mnoho let.

APRA si od přidruženého členství slibuje vytvoření širší odborné platformy, která bude podporovat další rozvoj a profesionalizaci oboru a stimulovat diskusi o aktuálních tématech a trendech, které zajímají agentury i zadavatele. „Dlouho jsme cítili potřebu PR a marketingových manažerů firem scházet se nejen na konferencích,“ popisuje důvody vzniku přidruženého členství Rostislav Starý

Přidružení členové mají možnost čerpat benefity a slevy na vzdělávací akce, konference a soutěže, které APRA pořádá. Mezi ně patří blížící se PR Summit, oborová soutěž Lemur – Česká cena za PR, vzdělávací kurz Prague Communications Academy a další. 

-mav-