Burger King připravuje v Česku ještě letos vlastní rozvoz

čtvrtek, 27. srpna 2020, 07:30 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

Burger King otevírá na českém trhu 30. pobočku. Do konce roku chce spustit také vlastní rozvoz.

V pořadí 30. restaurace Burger Kingu se nachází v pražském obchodním centru Nový Smíchov, zdroj: AmRest.

V pořadí 30. restaurace Burger Kingu se nachází v pražském obchodním centru Nový Smíchov, zdroj: AmRest.

Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King nadále investuje do své expanze na tuzemském trhu. V srpnu otevřel na pražském Andělu v pořadí 30. pobočku v České republice. V přípravách je i vlastní rozvoz.

Nová 30. pobočka se nachází ve food courtu v obchodním centru Nový Smíchov. O rozloze 208 m2 nabídne celkem 85 míst k sezení a zaměstná 40 lidí. „Dlouhodobě se snažíme strategicky pokrýt všechny části Prahy, aby zákazníci pro své oblíbené burgery nemuseli cestovat přes půl města. Nyní nás mohou fanoušci Burger Kingu navštívit ve čtrnácti pobočkách v Praze,“ říká Daniel Ryška, ředitel značky Burger King pro Česko, Slovensko, Bulharsko a Rumunsko.

Další pobočky jsou v plánu. „I přes jarní pauzu, která nás zpomalila, se Burger Kingu daří a prodeje se vrací na předkrizové hodnoty. Zároveň pokračujeme v expanzi. Nedávno jsme otevřeli restauraci například v Ostravě nebo Českých Budějovicích, další restauraci připravujeme na hlavním tahu z Prahy do Liberce a v Čakovicích,“ upřesňuje Daniel Ryška. Třiadvacet ze 30 restaurací Burget Kingu v Česku provozuje společnost AmRest.

Do restaurací byly nainstalovány samoobslužné kiosky, které výrazně zkracují fronty. V přípravách je také vlastní rozvoz, přes který si zákazníci budou moci objednat jídlo z domova či kanceláře. Spuštěn by měl být ještě letos. Doposud Burger King nabízel možnost dovážky prostřednictvím externích služeb Dáme Jídlo, Wolt a Bolt Food, všude, kde jsou dostupné. 

Novinky zavádí Burger King i do své nabídky, která se rozšířila o Grill King Pockets. Jedná se o tortily plněné čerstvou zeleninou a dresingem, případně i sýrem, ve třech variantách s hovězím, kuřecím nebo se sýrem halloumi. „Chceme zákazníkům naše stálé menu zase něčím ozvláštnit. Pocket bude skvělou volbou na cestě do práce či schůzku, jsou tak akorát do ruky,“ vysvětluje Petr Adamec, Marketing Manager CEE.

-stk-