Coca-Cola chce novou kampaní Spolu jako nikdy dřív (Open Like Never Before) podpořit své obchodní partnery, především bary a restaurace, při restartu podnikatelských aktivit v časech pandemie Covid-19. Novou kampaň zahajuje Coca-Cola od začátku srpna.
„Kampaň je založena na přesvědčení, že se nemusíme nezbytně vrátit zpět k obvyklému normálu. Místo toho se však můžeme pohnout kupředu a učinit svět nejen odlišným, ale i lepším. Podporujeme v ní naše maloobchodní partnery, včetně hotelů, kaváren a restaurací, z nichž mnozí nyní otevřely své provozovny po náročné pauze,“ říká generální ředitelka společnosti The Coca-Cola Company Česko a Slovensko Natalia Stroe.
V kampani firma oceňuje statečnost všech, kteří koronavirové krizi vzdorují, poukazuje na jejich sounáležitost a příslib naděje i nových možností. Prostřednictvím motivačního manifestu zároveň apeluje na své partnery, aby byli „otevřeni změnám jako nikdy předtím“, nahlíželi na ně z optimistické perspektivy a našli v nich nové obchodní příležitosti.
Manifest bude od srpna do podzimu letošního roku odvysílán v třiceti až šedesátisekundových spotech, v ČR a SR bude k vidění na YouTube, v kinech či televizi (jen na Slovensku). Po jeho zveřejnění má následovat řada aktivit zaměřených na podporu segmentu barů a restaurací. Společnost The Coca-Cola Company, dohromady se svou botlerskou firmou Coca-Cola Hellenic Bottling Company, podpoří přes 1 300 barů a restaurací v Čechách a na Slovensku. Plán zahrnuje bezplatné poskytování nápojových balíčků, venkovní reklamu a sponzoring on-line reklamy gastronomických zařízení, které pomocí inovativního digitálního generátoru reklam budou moci vytvářet vlastní propagaci.
Téměř tři stovky restaurací budou vybaveny novým nábytkem a doplňky. Pro vzorové restaurace v Praze a Bratislavě se Coca-Cola na lokální úrovni propojila s brněnskými designery projektu Gastro žije! a Stoolky design a vybaví je designovým nábytkem z tohoto českého ateliéru.
Kampaň Open Like Never Before navazuje na záměr společnosti The Coca-Cola Company pomáhat v době koronavirové krize nejpostiženějším subjektům a organizacím. Těsně po vypuknutí pandemie se spolu se svojí nadací Coca-Cola zavázala věnovat více než 100 milionů dolarů záchranným složkám po celém světě.
-mav-