Grunex kupuje od Empresa Media portál PCTuning.cz

úterý, 18. srpna 2020, 13:10 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Marketingová a PR agentura Grunex kupuje od vydavatelství Empresa Media IT portál PCtuning.cz.

Zdroj: PCTunning.cz

Zdroj: PCTunning.cz

Agentura Grunex, specializující se na marketingové a PR aktivity se zaměřením na počítačové hráče a esport, koupila od vydavatelství Empresa Media Jaromíra Soukupa IT portál PCtuning.cz. Cílem v červenci dokončené akvizice je podle oficiálního sdělení posílit mediální dosah na bonitní skupinu příznivců informačních technologií a zároveň umožnit klientům širší kampaně. Cena transakce nebyla zveřejněna.

Na počítačové fanoušky zaměřený portál PCTuning.cz je další z řady akvizic, které Grunex v poslední době na mediálním trhu realizoval. Po koupi podílu v herním pořadu Re-Play a loňském převzetí tuzemského herního portálu Hrej.cz a řady komunitních webů nyní cílí i na klasické příznivce informačních technologií.

„Portfolio Grunex médií se doposud zaměřovalo zejména na gaming a esport, se kterým však hardware velmi úzce souvisí,“ říká Martin Liberský, jednatel a spolumajitel agentury Grunex. „Koupě PCtuning.cz nám umožní efektivně oslovit právě tuto příbuznou skupinu čtenářů,“ dodal.

Martin Liberský, zdroj: Grunex

Martin Liberský, zdroj: Grunex

Grunex uvedl, že počítá se zachováním stávajícího osazenstva redakce v čele se šéfredaktorem i dalšími redaktory Michalem Rybkou, Zdeňkem Obermaierem, Adamem Vágnerem a dalšími členy. Zároveň plánuje investice do rozvoje webu, zejména jeho kompletní inovaci.

„V současnosti pracujeme na aktualizaci našeho největšího herního webu Hrej.cz a hned po něm přijde na řadu PCTuning.cz. U obou médií navíc novými weby, které budou plně responzivní a budou splňovat soudobá očekávání čtenářů, chceme přinést nejen nový vzhled, ale s ním i koncept a obsah. Jsme si vědomi i rostoucího zájmu o videoobsah, na který se budeme zaměřovat výrazně více než doposud,“ nastínil Liberský.

Agentura Grunex je z 50 % vlastněna firmou EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče.

Prodej portálu PCtuning.cz představuje také další změnu v portfoliu Empresa Media. Letos v dubnu převedla týdeníky Týden a Exkluziv na měsíčníky. Loni ukončila vydávání časopisů Instinkt Faktor Soukup. Předloni prodala odborný týdeník MarketingSalesMedia a ukončila vydávání měsíčníků Popcorn a Top dívky

-stk-