V sobotu 29. srpna odstartuje nový seriál Sestřičky, který vychází z prostředí a příběhů seriálu Modrý kód. Skupina Prima jako při uvedení všech nových formátů připravila rozsáhlou kampaň napříč všemi mediatypy, včetně dalších médií skupiny Prima. Vizuály kampaně jsou postaveny na ústředních postavách nového seriálu.
Diváci se mohou se čtveřicí hlavních hrdinů potkat ve všech významných tištěných titulech na relevantních webových stránkách. V televizních programových titulech mohou čtenáři narazit na dnes již tradiční kroužkování a redakční TV tipy. V denících 5+2 a Metro vsadila skupina Prima na branding titulní strany. Sobotní příloha Blesku TV Mánie zase představuje medailonky hlavních protagonistů. Nechybí ani outdoorová reklama podél hlavních silničních tahů, CLV v rámci Prahy, rámečky v metru nebo reklama na vybraných železničních stanicích.
Masivní kampaň běží také na sociálních sítích – na Facebooku a Instagramu mohou uživatelé narazit na upoutávky, medailonky i ukázky ze seriálu. Na YouTube se uživatelům zase objevuje krátký pre-roll před videy televize Prima.
Také v případě nového seriálu přišla televize s hitem skupiny Jelen Klidná jako voda. V doprovodu refrénu této písně poznají diváci čtyři ústřední postavy nového seriálu (Adélu Gondíkovou, Sabinu Laurinovou, Jana Nedbala a Natálii Halouzkovou).
Děj nového seriálu Sestřičky Modrý kód se promítl i do podzimních ID´s skupiny Prima.
Stejně jako v případě Slunečné se mohou diváci podívat po odvysílání prvního dílu na pokračování v iPrima Videopůjčovně. Za 39 Kč zde bude k zapůjčení druhý díl nového seriálu.
-mav-