Komerčním ředitelem ZOOTu je Martin Vrána z Mall.tv

čtvrtek, 27. srpna 2020, 14:50 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

Vedení společnosti Company New, pod kterou spadá ZOOT i Different, rozšiřuje Martin Vrána.

Nový komerční ředitel ZOOTu Martin Vrána (vlevo) se CEO společnosti Milanem Polákem, zdroj: Company New

Nový komerční ředitel ZOOTu Martin Vrána (vlevo) se CEO společnosti Milanem Polákem, zdroj: Company New

Vedení společnosti Company New, kam nově spadá jak ZOOT, tak módní e-shop Different, nově rozšíří Martin Vrána na pozici komerčního ředitele. Do firmy přichází ze skupiny Mall. 

„ZOOT úspěšné ustál transformaci i korona krizi a teď má našlápnuto k růstu. Po rozjezdu marketplace se chceme nyní zaměřit i na posílení směrem k obchodním partnerům, zahraničí a nové strategii marketingu,” přibližuje CEO společnosti Milan Polák.

ZOOT: Jsme znovu na startovní čáře, opět start-upem

úterý 14. července 2020

Martin Vrána dva roky působil jako obchodní ředitel v Mall Group, kde měl na starosti projekt Mall.tv. Zároveň je spoluzakladatelem digitální agentury Netvision Agency a zakladatelem strategické agentury Business Elements. Dříve pracoval mimo jiné ve společnostech Burda International či Philip Morris ČR. Je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI.

„ZOOT je velkou výzvou pro všechny z nás, ale dle mého názoru velice atraktivní. S využitím kvalitní strategie, efektivního řízení, kvalitní synergie interních týmů se dokáže dostat mnohem dál, než dříve byl. Díky spojení s e-shopem Different, který působí v devíti zemích Evropy, se mu otevírá i velký potenciál v zahraničí. Tyto faktory považujeme za klíčové pro úspěšnou spolupráci s našimi vendory a tím i společný růst nejen na českém trhu,” popisuje Martin Vrána.

-stk-