Lidl ve velkém nabídne regionální dodavatele

středa, 5. srpna 2020, 17:35 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Lidl poprvé celoplošně nabídne od 6. srpna do 9.srpna více než 70 produktů od regionálních dodavatelů. Podpoří je kampaní.

V Lidlu poprvé v nabídce přes 70 regionálních dodavatelů, zdroj: FB Lidl

V Lidlu poprvé v nabídce přes 70 regionálních dodavatelů, zdroj: FB Lidl

Od čtvrtka 6. srpna se v nabídce obchodního řetězce Lidl poprvé představí regionální dodavatelé se svými výrobky. Na všech prodejnách proběhne až do 9. srpna (nebo do vyprodání zásob) akce s podtitulem „Ochutnejte to nejlepší z regionů!“

K dostání budou například Přeštické vepřové, Lomnické suchary, Hukvaldské mrkvánky, Bio hoštěnínský jablečný mošt nebo Šípkové víno z Olomouckého kraje. Nabídka obsahuje také regionální piva, vína, ručně vyráběné džemy, Hořické trubičky, Beskydskou šunku či klobásu, Čestr hovězí Rump Steak od Maso uzeniny Polička, za studena lisovaný řepkový olej od Kolína nebo kozí sýr z farmy v Moravském krasu.

„Naším cílem bylo dopřát zákazníkům exkluzivní nabídku a spoluprací s regionálními dodavateli podpořit i domácí ekonomiku,“ vysvětluje Michal Farník, jednatel odpovědný za nákup.

Nabídka zaměřená výhradně na regionální produkty se v Lidlu objeví poprvé, celkem čítá více než 70 produktů od regionálních vinařů, pekařů, cukrářů či řezníků.Lidl dlouhodobě spolupracuje s českými dodavateli, kteří pro něj vyrábějí produkty pod jeho privátními značkami.

Spot Lidlu na podporu regionálních dodavatelů

Akci doprovází také reklamní kampaň. Vybraní dodavatelé se zákazníkům představují ve speciální brožuře, ale i prostřednictvím TV spotů a krátkých videí na sociálních sítích.

-zue-

Lidl opět v kampani představuje dodavatele

čtvrtek 19. září 2019