Makro si na strategický marketing vybralo Leo Burnett

pondělí, 3. srpna 2020, 16:20 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Leo Burnett zvítězila v tendru společnosti Makro a pro obchodní řetězec bude následující tři roky zajišťovat strategický marketing a přípravu komunikačních kampaní.

Zleva: Zdeněk Mikeš (Leo Burnett), Petra Holá (Leo Burnett), Martin Ježek (Publicis Groupe), Lenka Hanáčková (Makro Cash & Carry ČR), Petr Olbrich (Makro Cash & Carry ČR), zdroj: Publicis

Zleva: Zdeněk Mikeš (Leo Burnett), Petra Holá (Leo Burnett), Martin Ježek (Publicis Groupe), Lenka Hanáčková (Makro Cash & Carry ČR), Petr Olbrich (Makro Cash & Carry ČR), zdroj: Publicis

Agentura Leo Burnett z komunikační skupiny Publicis Groupe se stává strategickým partnerem pro marketing velkoobchodního řetězce Makro Cash & Carry ČR. Kromě strategického plánování marketingových aktivit bude Leo Burnett zodpovídat za přípravu kampaní společnosti napříč všemi komunikačními kanály.

Řetězec Makro vypsal letos v únoru výběrové řízení na novou strategickou marketingovou agenturu s cílem posílit své komunikační aktivity. Leo Burnett se vedle návrhu nové marketingové strategie postará i o její implementaci do 360° komunikace (ATL, BTL, digitální média). Komunikace bude v nadcházejícím období zahrnovat jak velké brandové, tak i taktické kampaně včetně podpory věrnostních programů a brandingu externích i interních eventů společnosti. Doba spolupráce je tři roky.

„V následujícím období bychom naše marketingové aktivity rádi posunuli o úroveň výše. Proto jsme hledali nejen kreativní agenturu, ale i strategického partnera, který bude marketingové aktivity plánovat v úzké spolupráci s nejvyšším vedením společnosti. Agentura Leo Burnett donesla kreativní framework postavený na strategii, který byl naplánován na několik let dopředu. Věřím, že koncept, který připravili, bude i díky hluboké znalosti cílové skupiny perfektně fungovat od strategických po taktické kampaně,” komentoval Petr Olbrich, marketing director ze společnosti Makro Cash & Carry ČR.

„Návrh nové marketingové strategie jsme vytvořili na základě hlubší znalosti Makro a jeho obchodních cílů a zároveň jsme vycházeli z velkého množství dat, kterými Makro disponuje. Součástí nového týmu, který jsme klientovi poskládali na míru z expertů z celé Publicis Groupe, jsou proto nejen kreativci, stratégové a media planneři, ale i datoví specialisté," popsal Zdeněk Mikeš, managing director agentury Leo Burnett.

-mav-