Jaroslav Sodomka nastoupil od 10. srpna jako marketingový ředitel mediálního domu Czech News Center (CNC).
Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel CNC, odchází do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ sdělil Samko.
„Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ uvedl Jaroslav Sodomka, který bude reportovat Co-CEO Libuši Šmuclerové.
Sodomka se ve světě marketingu a médií se pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Network jako Senior Account Manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu Škoda Auto, následně z pozice Head of Digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy Non-Food marketingu, online obsahu a věrnostního programu TchiboCard, ve společnosti C2H Equity řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.
-mav-