Do čela C&B Reputation Management nastupuje Ondřej Fér. Na starosti bude mít vedle řízení agentury také akviziční proces a posouzení komunikační zakázky společnosti Home Credit, kvůli které bylo na agenturu podáno trestní oznámení.
„Značka C&B Reputation Management je i přes nedávnou krizi dobrá a chci ji zachovat,“ uvedl v nedávném rozhovoru pro MediaGuru Tomáš Jirsa, majitel skupiny C&B Group, pod níž agentura spadá. „Ondřejův příchod mi umožní stáhnout se z PR aktivit a začít celou skupinu připravovat na transformaci, která by měla vyvrcholit výrazným rozšířením našich aktivit,“ upřesňuje.
Jedním z úkolů, které před Ondřejem Férem v nové pozici stojí, je vyhodnocení krize, kterou si agentura C&B Reputation Management v souvislosti se zakázkou pro společnost Home Credit prošla. „Chci navrhnout postup pro vyhodnocení celého kontraktu. To je nyní možné,“ přibližuje.
„Z našeho úhlu pohledu je nevyhnutelné otevřít kvalifikovanou a racionální debatu o parametrech public relations v technologické době, o vztahu s klienty i s médii,“ říká Ondřej Fér. „Je nemyslitelné, aby na agentury byla podávána trestní oznámení proto, že pro klienty například zpracovávají monitoring mediálních výstupů tak, jako se to stalo C&B Reputation Management. Taková bezdůvodná kriminalizace poškozuje agentury, jejich klienty a obecně celý obor komerční komunikace,“ dodává.
Ondřej Fér působil v minulosti jako šéfredaktor oborového časopisu Marketing & Media. Dříve pracoval jako zástupce šéfredaktor časopisu Týden a výkonný ředitel Médea Public Relations. Je také spoluzakladatel fact-checkingového portálu Manipulátoři.cz, odkud v červenci letošního roku spolu s Petrem Nutilem odešel.
-stk-