Sázková společnost Tipsport v nové dlouhodobé kampani zdůrazňuje komunitní prvky svých produktů. Znovu k tomu využívá tváře Tipsportu, české sportovce, s nimiž dlouhodobě spolupracuje.
Do televize a onlinu tento měsíc nasazuje první z tří desítek verzí různých tematických spotů. Kampaň rozvíjí téma největší komunity sázkařů; ve spotech natočených s českými a slovenskými sportovci se zobrazují interaktivní a sociální prvky, které Tipsport klientům nabízí: analýzy, sdílení tiketu a vzájemné inspirace, statistiky k zápasu, výše náběrů vsazených částek, chat a další.
Ve spotech vystupují fotbalista Bořek Dočkal ze Sparty, jejímž je Tipsport generálním partnerem, lyžařka a snowboardistka Ester Ledecká, beach volejbalistky Bára Hermannová a Markéta Nausch Sluková. Nově k nim přibyli bojovník MMA Machmud Muradov, kapitánka české basketbalové reprezentace Kateřina Elhotová a zástupci hokejové reprezentace Dominik Kubalík a Tomáš Zohorna.
Na slovenském trhu poběží i spoty s tamními hokejovými reprezentanty Martinem Fehérvárym a Martinem Bakošem. Celkem se v kampani vystřídá osm různých sázkařsky populárních sportovních odvětví. Tipsport je dlouhodobým partnerem hokejové reprezentace i národního týmu basketbalistek.
Na kreativě Tipsport spolupracoval s freelancery, produkci zajistila společnost Woobetz, režíroval Jakub Švejkar. Všechny spoty se točily v atelierech v pražských Letňanech. Nasazovány budou jako sponzorské vzkazy i klasické reklamy v délkách od 10 do 30 vteřin postupně podle sezony, v televizi se první z nich objeví v pátek 14. srpna.
-mav-