AdParáda: Deset nejlepších kampaní za srpen
Přinášíme shortlist deseti nejlepších kampaní za srpen, který sestavuje reklamní hitparáda Art Directors Club.
Ve spolupráci s Art Directors Club (ADC) přinášíme výběr 10 nejlepších kampaní, které byly vytvořeny v tuzemsku během srpna. Která z nich vyhrála nejnovější AdParádu, se dozvíte v podcastu ADC Kitchen, který si můžete poslechnout na platformách Soundcloud, Spotify a Apple. Vítěze však můžete uhodnout i podle hosta, kterým byl Jiří Kejval z Českého olympijského výboru. Rozhovor s ním si můžete přečíst zde.
Zaplo Finance: „Tak jo!“ – Scholz & Friends
Nebankovní poskytovatel půjček Zaplo Finance mění komunikační koncept. Nově pracuje se sloganem „Tak jo!“, který má fungovat jako zaklínadlo na všechna přání klientů. Kreativa vznikla v agentuře Scholz & Friends, spoty režírovalo duo Mugshots pod taktovkou produkce Woobetz. Digitální podporu připravila agentura Fragile.
Gambrinus: „Výkopná“ – Triad Advertising
Gambrinus v rámci své kampaně „Kopeme za fotbal“ pořádá akci „Výkopná“ s Pavlem Horváthem v hlavní roli. Chce tak podpořit amatérský fotbal i komunitní život na vesnicích. Pod kampaní je podepsána agentura Triad Advertising, online a kino spoty vznikly v produkci Stink Films v režii Jakuba Koháka.
Madmonq: „#darkmonqstories“ – in-house
Česká značka Madmonq, která vyrábí doplněk stravy pro hráče, uvádí novou limitovanou edici. Tu podporuje kampaní #darkmonqstories s názvem „Protože temný chvíle ti dávaj sílu zazářit“, jež reaguje na negativní události, které v poslední době otřásli gaming a streaming komunitou. V sérii videí vystupuje pět českých streamerů, kteří otevřeně promluvili o svých temných chvílích.
CZC: „Nastal čas na změnu“ – DDB Prague
Internetový obchod s elektronikou CZC.cz v nové kampani reaguje na to, že lidé z rodinného rozpočtu kupují jen to, co je potřeba a odkládají pořizování věcí, které si opravdu přejí. Kampaň opět rozvíjí koncept dvojek a bojuje za jejich práva. Patrik Hezucký se tentokrát proměnil v chytrého hlasového asistenta. Autorem kreativy je DDB Prague, spoty režíroval Matěj Šámal.
K2 Vlastní cestou: „Plakát k premiéře filmu“ – VCCP
Plakáty k premiéře filmu horolezkyně Kláry Kolouchové K2 Vlastní cestou v pražském kině Lucerna vytvořila agentura VCCP. Použila k tomu metody, které kopírovaly podmínky náročného výstupu na osmitisícovku.
Radegast: „Mimořádně hořké osvěžení“ – Boomerang Communication
Nejvíc hořké pivo v historii pivovaru Radegast Ratar podporuje kampaň, v níž se hrdina na beskydské samotě setkává s vlkem, který útočí na jeho ovce. Kreativa pochází z dílny agentury Boomerang Communication. Spot produkovala společnost Armada Films, režie se ujal Maroš Milčík.
Billa: „Když jde o jídlo, Billa myslí na vše“ – McCann Prague
Obchodní řetězec Billa spustil v Česku novou dlouhodobou strategickou kampaň, skrze niž bude budovat a potvrzovat svou roli experta na potraviny a jejich kvalitu. S claimem „Když jde o jídlo, Billa myslí na vše“ staví komunikaci na desítkách faktů o jídle. Koncept vytvořila agentura McCann Prague, produkci zajistila společnost Bistro Films, režii Jasmina Blažević.
Český olympijský výbor: „Silnější pro život“ – in-house
Český olympijský výbor připravil interně kampaň „Silnější pro život“, s níž chce ukázat, že i malé změny přispějí k posílení zdraví. Pro kampaň byl využit mediální prostor, který byl rezervován pro olympijské hry v Tokiu 2020. Režie spotů se ujal Tomáš Mašín. Autorem fotografií je Herbert Slavík.
Tipsport: „Komunita sázkařů“ – in-house
Sázková společnost Tipsport zdůrazňuje v nové kampani komunitní prvky svých produktů. Využívá k tomu špičkové české sportovce, s nimiž dlouhodobě spolupracuje, například s Ester Ledeckou, Bořkem Dočkalem, Bárou Hermannovou, Markétou Nausch Slukovou a dalšími. Na kreativě, kterou si společnost řídila in-house, sázkovka spolupracovala s freelancery, produkci svěřila společnosti Woobetz, režii Jakubu Švejkarovi. Supervizi tvorby spotů za Tipsport měl Rudolf Rokoš.
Vodafone: „Doba gigová“ – McCann Prague
V rámci nového kreativního konceptu „Doba gigová“ podporuje Vodafone své nové služby Gigabit internet. Kampaň odstartovala celonárodní výzvou na casting, v němž se hledala tzv. giga rodina. Pod kreativou je podepsána agentura McCann Prague, produkci obstarala Procoma. Režijně se spotů zhostil Ondřej Sokol.
O finalistech rozhodovali členové ADC:
- Roman Bayguzov
- Christophe Wechsler (WMC/Grey)
- Aleš Mička
- Rado Jankovič (Triad Advertising)
- Dejan Štajnberger (VCCP)
- Petr Voborský (freelancer)
- Martina Tóthová
- David Suda (WMC/Grey)
- Jakub Sodomka (SDMK Design Czech)
- Honza Šimek (Propánajána)
- Richard Kolbe (Saatchi&Saatchi)
- Pavel W. Přibyl (Wilhelm Kinga)
- Miky Karas (Madmonq)
- Petr Vlasák (Comtech_Can)
- Honza Marcinek (Leo Burnett)
- Slávek Zajíc
Výsledky srpnové AdParády si můžete poslechnout v podcastu ADC Kitchen.
K dispozici na platformách Soundcloud, Spotify a Apple.
-stk-