Konference Brand Managemnet 2020, která je naplánovaná na 30. září 2020, se má uskutečnit fyzicky a také v online podobě. Účastníkům bude k dispozici online přenos z akce ve full HD rozlišení, který bude dostupný ještě měsíc po jejím skončení. Nabídka zahrnuje také přístup ke konferenčním příspěvkům po akci a možnost pokládat dotazy řečníkům on-line v reálném čase.
Hlavním řečníkem letošní konference bude Thomas Barta, uznávaný odborník na leadership. Na letošní ročník konference o značkách Brand Management je zatím registrováno kolem 300 účastníků. Konference bude probíhat za zvýšených bezpečnostních opatření (více zde).
Svoji pozvánku na akci připojila i Renata Němcová Pixová z ČSOB. Můžete si ji přečíst níže.
Víte, jak udělat z marketingu superlídra?
Autorka: Renata Němcová Pixová, šéfka Skupinové komunikace ČSOB
Říká se, že věčná je jenom změna. Dnes to platí dvojnásob. Zvraty, kterými procházíme v letošním roce, nemají obdoby. Možná také proto si více ceníme všech změn, které náš život činí jednodušším, pohodlnějším a také bezpečnějším. V ČSOB už nějakou dobu inovujeme a zjednodušujeme všechny naše služby a produkty, systémy i obsluhu klientů, plně digitalizujeme, měníme zaběhlé firemní procesy i organizační strukturu. Změna se stala nedílnou součástí našeho pracovního života. V období koronavirových opatření se jen potvrdilo, že jdeme správnou cestou a že i díky tomu daleko lépe fungujeme a zvládáme naprosto nepředvídatelné situace. Museli jsme udělat jediné – ještě více zrychlit a překlopit naše fungování do digitálu. Proto jsem přivítala moment, kdy jsem se mohla na chvíli podívat na vše, co děláme, s odstupem a trošku jinýma očima.
Velkou inspirací pro mne, coby marketingového nadšence, byla kniha Thomase Barty „The 12 Powers of a Marketing Leader“ s podtitulem „How to Succeed by Building Customer and Company Value“. Tento soubor praktických rad a doporučení, jak nejlépe uspět v dnešní turbulentní době a doručit maximální hodnotu našim klientům i značce, pro kterou pracujeme, mi pomohl zodpovědět některé podstatné otázky. Například: Opravdu znám potřeby našich klientů? Vím, že řeším skutečně tzv. velkou výzvu (Big Issue), která přinese maximální možný užitek jak klientům, tak naší bance?
Líbilo se mi, že Thomas Barta mluví o důležitosti klientského příběhu. O tom, zda a jak dokážeme pro tento příběh nadchnout a zapálit ostatní kolegy. Jednou z dvanácti „schopností“ marketingového lídra je ostatně to, že dokáže pro svoji věc „oběhat“ ostatní oddělení. Úspěch každého klíčového projektu tak musí mít doslova v nohách. Thomas tomu říká „Walk the halls“. No a samozřejmě mne nadchla myšlenka, proč mít vlastní buldozer – na bourání a odstraňování překážek.
Po přečtení knížky se hodně těším na osobní setkání s Thomasem Bartou. Bude v Praze už 30. září na konferenci Brand Management 2020, kam se chystám s celým týmem. Máme na něj víc než jednu otázku. Přijďte taky!