Do společnosti Acomware přichází František Florián

pondělí, 7. září 2020, 08:09 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na pozici Performance Strategist v konzultační společnosti Acomware nově pracuje František Florián.

František Florián, zdroj: Acomware

František Florián, zdroj: Acomware

Do konzultační společnosti Acomware přichází František Florián. Působit bude na pozici Performance Strategist, na níž bude mít na starosti performance strategií u významných klientů, rozvoj standardů v oblasti výkonnostní reklamy a také vývoj nových produktů.

František Florián přichází z mediální skupiny GroupM, kde měl na starosti mediální komunikaci značky L'Oréal na českém, slovenském a maďarském trhu. Ještě před tím působil v agentuře Zaraguza, kde pracoval na tvorbě obsahu pro sociální sítě Škoda AutoČeská republika.

„Na trhu je Acomware vnímán jako specialista na výkonnostní kampaně, který inovativně posouvá své klienty například vlastním CSS programem, automatizací kampaní nebo pokročilou vizualizací dat z reklamních a analytických účtů. Mým úkolem je k těmto inovacím co nejvíce přispět a nadále rozvíjet silnou pozici Acomware v této oblasti,“ říká František Florián.

-stk-