Novou podobu získal od začátku září věrnostní program uživatelů IQOS, který nabízí svým zákazníkům společnost Philip Morris ČR. IQOS Club v inovované podobě využívá přes 300 tisíc členů, kteří si zaregistrovali svá zařízení na užívání nahřívaného tabáku IQOS. Členové klubu získávají body jako odměnu za doporučení zařízení IQOS přátelům, za nákupy v eshopu, aktivitu na stránkách klubu nebo registraci dalších zařízení. Za body pak získávají zvýhodněné nabídky pro přátele – dospělé kuřáky, možnost získat zážitky, nabídky produktů, pozvánky na VIP akce a další možnosti, které postupně budou přibývat.
„Budování takto těsného vztahu s našimi zákazníky je pro nás výzvou a jejich potřebám jsme také přizpůsobili prakticky všechny naše aktivity,“ říká Klára Pospíšilová Jirovcová, manažerka komunikace Philip Morris CR. Členové IQOS Clubu si mohou nově rozhodnout, jak se svou odměnou naloží – mohou ji plně přenechat novému zájemci, rozdělit se s ním, případně část věnovat na charitativní účely. Philip Morris chce intenzivní komunikací se svými zákazníky přesvědčit další dospělé kuřáky, že IQOS je pro jejich zdraví lepší alternativou užívání tabáku ve srovnání s klasickými cigaretami.
„Věříme, že tato zákaznická platforma nám pomůže vybudovat a prohloubit věrnost zákazníků, jejich spokojenost a propojení se značkou IQOS. Současně díky ní můžeme naše zákazníky odměnit za věrnost a díky zprostředkování přímé spotřebitelské zkušenosti nám pomáhá s konverzí dalších kuřáků cigaret na IQOS,“ dodává Klára Pospíšilová Jirovcová.
Vznik věrnostního programu pro uživatele IQOS souvisí s rostoucí popularitou nové formy užívání nahřívaného tabáku mezi kuřáky, kteří se snaží omezit zdravotní rizika. Členství v klubu je podmíněno plnoletostí uživatele IQOS.
-mav-