Jen pár měsíců poté, co módní značka Pietro Filipi oficiálně zrušila slevy, přichází s novým modelem cenotvorby. V něm nabídne své zboží s různými cenami, z nichž si budou zákazníci moci vybrat podle toho, jak se zrovna cítí.
Za tři odlišné ceny bude možné koupit jen určité zboží označené speciálním štítkem. Pokud se zákazník cítí současnou situací ohrožen a má strach, zaplatí polovinu původní ceny. V případě, že se cítí dobře a nic se pro něj nezměnilo, dosahuje částka 80 % kupní ceny a jestliže chce značku podpořit, nakoupí za 110 %.
Koncept „jak se cítíte, tolik platíte“ je součástí strategie „respektujte, co cítíte“ a podle značky logicky navazuje na ukončení slevových akcí. „My v Pietro Filipi věříme, že móda hraje v naší budoucnosti zásadní roli, která nám pomáhá hledat a vyjadřovat to, kým skutečně jsme. A tato role je mnohem hlubší než diskuze o dokonalých střizích, perfektních materiálech, firemních tradicích nebo udržitelnosti,“ komentuje Michal Mička, majitel Pietro Filipi.
Značka tak nechce nastavovat základní ceny a následně slevy tak, aby jí vyšla marže. „Chceme být chytrou značkou, která oslovuje chytré lidi. Zároveň ale chápeme a respektujeme, že situace není optimální a dává nám smysl přiznat, že je špatná doba. Proto chceme vyjít vstříc lidem, kteří cítí strach a nejistotu a dáváme jim možnost vybrat si, kolik za produkt zaplatí,” dodává Mička.
-stk-