Společnost Astute, provozující platformu k řízení klientské spokojenosti a zpětné vazby zákazníků, koupila za stovky milionů dolarů firmu Socialbakers, specializující se na řízení marketingu a komunikace na sociálních sítích. Cílem akvizice je umožnit globálním značkám v budoucnu řídit a spravovat analýzu dat, samotný obsah komunikace i zapojení a názor zákazníků v jediné SaaS platformě.
„Hranice mezi péčí o zákazníky, zákaznickou zkušeností a marketingem se čím dál více prolínají a stávají se tak opravdovou výzvou pro všechny firmy,” říká Mark Zablan, CEO společnosti Astute, a dodává: „Spojením přední platformy řešící marketing na sociálních sítích od Socialbakers s naší engagement platformou nejen pomáhá našim zákazníkům řešit tuto výzvu efektivněji, ale také představuje důležitý milník na cestě společnosti Astute směrem k vytvoření komplexní platformy, kterou k zajištění úspěchu potřebuje každý Chief Customer Officer či ten, kdo ve své firmě řeší zákaznickou zkušenost a spokojenost.”
Platformu Socialbakers, kterou v roce 2009 založil Jan Řežáb, používá nyní více než 2 500 nadnárodních společností a středně velkých značek po celém světě. Zakladatel Řežáb z firmy odešel v roce 2015, o dva roky později převzal vedení Yuval Ben-Itzhak, který ji loni dovedl k tržbám přesahujících úroveň miliardy korun.
-stk-