Síť mediálních agentur Mindshare, která je součástí WPP, jmenovala do vedení své pražské kanceláře Ondřeje Bartůňka. Pozice managing directora se ujme od 1. října 2020 a bude přímo odpovědný CEO Mindshare pro střední a východní Evropu Zoranovi Jovanovićovi. Současný CEO Martin Hanzal agenturu opouští.
Ondřej Bartůněk v agentuře Mindshare působí od července 2018, doposud řídil její digitální oddělení. Z jeho předchozích profesních zkušeností lze jmenovat Platforms Solutions Lead v globální technologické společnosti Adform v Praze, Instanbulu a Dubaji, kde vedl mezinárodní konzultantské týmy.
„Ondřejova profesní minulost a zkušenosti v rámci digitální reklamy a programatiku umožnily velmi rychle inovovat portfolio produktové nabídky společnosti Mindshare. Těším se na další rozvoj agentury pod jeho vedením. Zároveň bych moc rád poděkoval Martinovi Hanzalovi za jeho dlouholetý přínos a mnoho úspěchů, na nichž se v Mindshare podílel,“ uvedl Zoran Jovanović, CEO společnosti Mindshare pro střední a východní Evropu.
Martin Hanzal vedl Mindshare od května 2018. V agentuře ale celkově strávil posledních šestnáct let. Začínal zde jako media planner, postupně se vypracoval na pozici CEO.
-mav-