Síť mediálních agentur Mindshare, která je součástí WPP, mění obchodního ředitele své české pobočky. S platností od 19. října 2020 se pozice ujal Michal Beran. Na této pozici vystřídá Viktora Śušnyáka, který v Mindshare působil od roku 2010.
„Jednalo se o delší dobu připravovanou změnu s ohledem na Viktorovo plánované přerušení kariéry. S Michalem jsme získali mimořádně velké zkušenosti a bude nám obrovským přínosem ve vyjednávání podmínek nákupu médií. Tímto jmenováním jsme rovněž završili změny ve vedení společnosti, které odstartovaly v polovině minulého měsíce,“ uvedl managing director Ondřej Bartůněk.
Michal Beran do Mindshare nastupuje po více než dvaceti letech strávených v rozhlase a televizi. „Věřím, že mé zkušenosti z řízeni obchodu rozhlasových i televizních sítí, a tedy pohledu z druhé strany šachovnice v kombinaci s agenturním teamem profesionálů dokáže klientům vždy nabídnout optimální, a hlavně efektivní řešení,“ sdělil Beran.
Michal Beran strávil šestnáct let ve společnosti Regie Radio Music (RRM), řídil také rozhlasové zastupitelství Radiohouse a byl rovněž obchodním ředitelem TV Prima.
Personální změny v Mindshare v uplynulých týdnech byly následující: z pozice managing directora Mindshare odešel letos v září Martin Hanzal, nahradil ho Ondřej Bartůněk. Lucie Kulhavá se pak posunula na pozici managing partner. Petr Tichý se stal ředitelem digitálních médií.
-mav-