A!M Creative Challenge se spojuje s Under Armour

středa, 11. listopadu 2020, 11:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

V dalším kole studentské soutěže A!M Creative Challenge budou účastníci vymýšlet event pro sportovní značku Under Armour.

Zdroj: A!M Creative Challenge

Zdroj: A!M Creative Challenge

Nové kolo studentské soutěže A!M Creative Challenge, kterou pořádá mediální agentura Attention!Media, tentokrát spolupracuje s americkou sportovní značkou Under Armour. Soutěž umožní účastníkům vyzkoušet si práci na reálném zadání, zadavatelům má přinést neotřelé nápady pro další komunikaci.

Letošní podzimní výzvou je vymyslet offline nebo online event pro uvedení nových běžeckých bot UA Flow Velocity Wind. Představeny by měly být v březnu příštího roku. Nejlepší týmy budou své nápady prezentovat před porotou z odborníků v oblasti médií a marketingu. 

Uzávěrka přihlášek je 30. listopadu. Prezentace prací i vyhlášení vítězů proběhnou v polovině prosince. Členy vítězného týmu dostanou sportovní boty Under Armour s technologií UA HOVR.

Více informací o soutěži naleznete zde.

-stk-