Český červený kříž (ČČK) ve spolupráci se CNN Prima News zahájil kampaň s názvem „Ruce″. Veřejnost má edukovat a připomínat, že bezpříspěvkové darování krve je i v současné době covidu-19 důležité.
Kampaň běží na televizních stanicích skupiny Prima. Ve 20s a 60s spotu jsou zobrazeny lidské ruce v mezních situacích. Kreativní koncept vytvořila reklamní agentura ComtechCan a realizovala produkční společnost Bistro Films v režii Marka Partyše.
„Rozhodli jsme se pod zpravodajskou značkou CNN Prima News podpořit téma darování krve bez nároku na finanční příspěvek. I v době covidu-19 je krev důležitá pro pokrytí potřeb dlouhodobě nemocných pacientů, na léčbu při úrazech, na plánované operace nebo na výrobu léků. Věříme, že se nám podaří zvýšit povědomí mezi veřejností nejen díky spotům a reportážím, ale také tím, že tváře CNN Prima News půjdou příkladem a darují krev,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.
Kampaň „Ruce“ je dalším z řady společných projektů skupiny Prima a Českého červeného kříže. V minulosti mohli diváci na kanálech skupiny Prima vídat osvětovou kampaň „Když jde o život“, kde herci seriálu Modrý kód edukovali veřejnost, jak lze poskytnout první pomoc. Jarní kampaň s tvářemi tohoto seriálu pak reflektovala začínající pandemii a radila, jak dodržovat hygienická opatření a jak se chránit před nakažením koronavirem.
-mav-