Mezinárodní reklamní síť DDB Worldwide spustila globální agenturu DDB FTW (For The Win), zaměřenou na esports a gaming. Agentura má centrálu v Praze, kde ji v roli CEO a Global Esports & Gaming Lead povede Darko Silajdžić, jenž řídí zároveň lokální agenturu DDB Prague. Celý tým pak tvoří lidé z agentur DDB v Amsterdamu, Düsseldorfu, Chicagu, Paříži a Hongkongu.
„V měnícím se světě, kde dominují zprávy o pandemii a nutnosti sociálního odstupu, pozorujeme zrychlení globálních trendů ve všech oblastech,“ uvádí Darko Silajdžić a dodává: „Žádný jiný trend nemá takovou sílu a potenciál jako hraní her a esports. Jako hráč si dobře uvědomuji, že místa, kde se lidé setkávají, se přesouvají z fyzických lokalit na platformy, jako je Fortnite.“
Cílem DDB FTW je pomáhat značkám vstupovat na pole her a esportu a poskytovat jim bude regionální i globální řešení. Nabídne tvorbu strategií, kreativy, business designu, inovací a technologií. „Tato oblast není jen o hraní her jako Candy Crush nebo stříleček. Je to hnutí, které s sebou přináší vlastní hudbu, módu a jazyk. V této těžké době představují herní platformy pro lidi společenský záchranný kruh. A my předpokládáme, že tento trend přetrvá ve světě i poté, co pandemie covidu-19 skončí,“ vysvětluje Glen Lomas, prezident DDB pro region EMEA.
Agentura již uzavřela globální partnerství s ESL Gaming a DreamHack, světovými značkami ve světě esports a herní kultury.
-stk-