Do reklamní agentury Comtech Can přichází Vladimír Procházka, povede zlínskou pobočkou, přes níž chce získávat více moravských klientů.
Vladimír Procházka se do agentury vrací po několikaletém angažmá v zahraničí a po pěti letech v managementu společnosti Letiště Praha. Ve Zlíně, kde celá agentura v roce 1990 vznikla, chce oslovit klienty z moravského regionu, zároveň však bude moct využívat know-how pražského týmu i mediální agentury Can Media.
„Díky tomu, že můžeme operativně spojit síly s pražskými kolegy, dokážeme pro klienty zařídit všechno, co od marketingu a reklamy zrovna čekají. Praha je pro marketingový trh logickým centrem. Už jsme si ale vyzkoušeli, že pro regionální klienty to z hlediska opravdu efektivní spolupráce nemusí fungovat. Ve Zlíně jsme doma a chceme toho se vším všudy využít,“ shrnuje Procházka. „Mým cílem je vybudovat ve Zlíně plnohodnotnou reklamní agenturu s orientací na lokální trh, ale i s přesahem za hranice Moravy,“ dodává.
Pod novým vedením už má agentura za sebou první spolupráci s klientem DF Partner z Valašska. Pro jeho značku autokosmetiky Sheron vytvořila kampaň, která nedávno odstartovala. „Pro Sheron jsme hledali udržitelný příběh, který by dokázal oslovit poměrně různorodou cílovou skupinu řidičů. Většina z nás aktivně řídí, a tak víme, jak je důležité, abychom například jasně viděli na cestu. Nakonec všichni chceme v pořádku dorazit do cíle, abychom se setkali s našimi blízkými, přáteli nebo obchodními partnery. A to je Sheron. Partner šťastných návratů,“ představuje Procházka podstatu kampaně.
-stk-