Poslední říjnový týden spontánně vznikla nezávislá apolitická skupina lidí s názvem #NaKaždémZáleží, jejímž cílem je pomoct zemi překonat krizi způsobenou nemocí covid-19. K iniciativě, která právě spouští svou komunikační kampaň nejen na televizních stanicích, se přidala řada firem z několika odvětví (bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, energetika, retail atd.).
„Naším cílem je nenásilně a nekonfrontačně podporovat vzájemnost a respekt mezi lidmi, a tím zvyšovat efektivitu opatření, která mají zastavit růst pandemie. Přáli bychom si, aby lidé v České republice opět aktivně tvořili silnou a odolnou společnost a navázali na soudržnost a sílu z jarní vlny, aby jim nebylo jedno, co se bude příští týdny dít. Bez ohledu na to, jestli čísla rostou, nebo klesají, čím zodpovědněji a s respektem se budeme všichni chovat, tím lépe a rychleji budeme kontrolovat vývoj koronaviru,“ objasnila mluvčí iniciativy Nela Maťašeje.
Komunikační kampaň se zaměřuje na tři roviny: podporuje zavedená opatření, podporuje soudržnost lidí v zemi, podporuje a děkuje první linii.
Kampaň odstartuje ve středu televizními spoty v několika variantách stopáží (15´´- 60´´) a dvou hlavních kreativách. Postupně ji doplní i online, print a OOH formáty. Skupina, na jejímž začátku stáli zástupci pojišťovny Direct, reklamní agentury McCann Prague, mediální agentury PHD a kreativní agentury Brain One, postupně k projektu přizvala další dobrovolníky a partnery. Všichni dobrovolníci pracují na kampani ve svém volném čase, bez nároku na honorář a snahu o zviditelnění.
Mediální partneři
- Česká televize
- TV Nova
- O2
- Seznam
- Echo24
- Mall.TV
Partneři
- Vodafone
- Airbank
- Direct pojišťovna
- Moneta Money bank
- Raiffeisenbank
- Mall.CZ
- Luxor
- Košík.cz
- Heureka
- CZC.cz
-mav-