McDonald's si na PR vybral agenturu MSL

pátek, 13. listopadu 2020, 09:50 Aktuality, PR MediaGuru

McDonald's ČR po pěti letech mění PR agenturu. MSL nahradí Botticelli.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Společnost McDonald’s se rozhodla na tuzemském trhu vyměnit PR agenturu. V tříkolovém výběrovém řízení si vybrala MSL ze skupiny Publicis Groupe, jež tak nahradí dosavadní agenturu Botticelli. Nová agentura bude zajišťovat komplexní podporu v oblasti produktové i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena k 1. listopadu 2020.

Cílem komunikační strategie je posilovat pozici McDonald's jako lídra ve svém segmentu a zvyšovat povědomí o základních principech podnikání společnosti. Hlavní důraz bude kladen na integraci komunikačních kanálů a kreativní zpracování témat.

„McDonald´s je unikátní koncept, jehož úspěch stojí na iniciativě místních podnikatelů (franšízantů) a zaměstnanců, podpoře lokálních dodavatelů a respektu k prostředí, kde podniká. Z hlediska komunikace jsou to klíčová témata, na která se chceme v následujícím období zaměřit,“ říká Jitka Pajurková, PR and Communication Director McDonald's ČR. „S ohledem na tyto priority jsme hledali partnera, který pomůže našemu internímu týmu generovat neotřelé nápady a bude schopen realizovat komunikaci napříč různými komunikačními kanály a disciplínami. A právě MSL se v průběhu tendru prezentovala zajímavým přístupem, který velmi dobře koresponduje s naším vnímáním způsobu komunikace značky McDonald’s,“ dodává. 

MSL bude pro McDonald’s zajišťovat jak tradiční komunikaci s médii, tak i integrované komunikační projekty v souladu s marketingovou strategií společnosti. „Prostřednictvím inspirativních příběhů chceme ukazovat nejen méně známou tvář McDonald's, ale také přinášet pozitivní emoce. V rámci komunikační strategie se budeme zaměřovat na témata související se systémem podnikání, péči o zákazníky, téma dobrého zaměstnavatele, zodpovědného podnikání, ale také na podporu CSR, sponzorských a charitativních aktivit společnosti, kde klíčovou roli bude hrát příběh prvního Domu Ronalda McDonalda v ČR,“ popisuje Michaela Chrpová, Head of Consumer PR agentury MSL, vedoucí klientského týmu pro McDonald’s.

-stk-