Počet zákazníků některého z tarifů služby O2 TV (IPTV a OTT verze), která funguje na pevné lince od O2 i na internetovém připojení od jakéhokoliv poskytovatele, dosáhl k 30. září 2020 celkem 503 tisíc. Do výsledku jsou započítáni i zákazníci, kteří využívají měsíční balíčky O2 TV Sport Pack online a O2 TV HBO a Sport Pack. Společnost O2 to oznámila v rámci hospodářských výsledků za třetí čtvrtletí 2020.
Z výsledků dále vyplývá, že díky zájmu o mobilní datové připojení rostl v prvních devíti měsících počet mobilních zákazníků o 6 %. Přesto se ale mobilní segment stále nezotavil z dopadů jarní sady protiepidemických opatření. Za poklesem mobilních výnosů stály především nižší prodeje telefonů a významně slabší roaming.
Také ve třetím čtvrtletí roku 2020 se ve finančních výsledcích společnosti O2 Czech Republic nadále projevoval negativní dopad pandemie koronaviru. Kvůli poklesu cestování do a ze zahraničí zůstaly nadále jednou z nejvíce zasažených oblastí výnosy z roamingu. „Přestože jsou telekomunikace vůči dopadu pandemie koronaviru relativně imunní, i u nás se negativně projevují některá protiepidemická opatření," uvedl Jindřich Fremuth, generální ředitel a předseda představenstva. „Těší mě rostoucí zájem zákazníků o náš internet, televizi i mobilní tarify, které jsou v tuto dobu pro fungování společnosti důležitější než kdy dříve, nicméně ani tento fakt nedokázal kompenzovat negativní vlivy pandemie na naše hospodaření," dodal.
Celkové konsolidované provozní výnosy dosáhly v prvních devíti měsících 2020 na hodnotu 29 245 mil.Kč, meziročně o 2,2 % více. Hlavními zdroji růstu byly výnosy z O2 TV a mobilních dat.
Konsolidovaný provozní zisk EBITDA dosáhl v prvních třech čtvrtletích 2020 výše 9, 863 mld. Kč, zatímco konsolidovaný čistý zisk vzrostl meziročně o 7,7 % na 4,334 mld. Kč.
-mav-