Pietro Filipi spouští nový e-shop a vlastní blog

pátek, 6. listopadu 2020, 07:30 Aktuality, Marketing, Retail MediaGuru

Módní značka Pietro Filipi redesignovala svůj e-shop. Zároveň spustila nový blog Feelings In Clothes.

Zdroj: Pietro Filipi

Zdroj: Pietro Filipi

Česká módní značka Pietro Filipi přichází v době již druhého uzavření obchodů s novým blogem a redesignovaným e-shopem, jehož cílem je přinést zákazníkům i v online prostředí kvalitní zákaznický zážitek. 

Nákupy po internetu zažívají obrovský boom a pandemie covid-19 tomu výrazně přispívá. Proto jsme od jara, po první koronavirové vlně, intenzivně pracovali na spuštění nových webových stránek a e-shopu. Chceme, aby nakupování bylo pro zákazníky příjemným zážitkem,“ vysvětluje Vladimíra Dittrichová, e-commerce manažerka značky Pietro Filipi. 

Inspiraci pro tvorbu nového e-shopu čerpalo Pietro Filipi u předních světových módních značek. Důraz je kladen na fotografie a vizuály. Zároveň odráží koncept „Respect What You Feel“, jenž byl poprvé představen v rámci letošní podzimní kampaň. 

Novinkou je také blog Feelings In Clothes, nabízející rozhovory a tipy od zajímavých osobností. „V době nejistoty je důležité víc než kdykoli jindy mluvit právě o pocitech, jejich prožívání i potřebě zpomalení,” vysvětluje  Lucia Hô-Chí, managing editor agentury Folk & Milk, která se na tvorbě magazínu podílí.

V reakci na současnou nelehkou situaci v módním průmyslu se letos v září Pietro Filipi rozhodlo vyjít vstříc svým zákazníkům zavedením nového modelu nakupování ve třech cenových pásmech.

Pietro Filipi nechá lidi platit „podle toho, jak se cítí“

pondělí 21. září 2020

-stk-