Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro
Marketingově poradenská skupina Procom Group se zajímá o možnou koupi týdeníku Euro a webu Euro.cz.
Společnost Procom Group projevila zájem o možnou koupi týdeníku Euro a webu Euro.cz. Nabídka byla zveřejněna v insolvenčním rejstříku, je podepsána CEO společnosti Tomášem Staňkem.
V nabídce zdůvodňuje, že Euro si za více než 20 let své existence vybudovalo renomé silného vlivového titulu a s ohledem na další vývoj ve vydavatelství Mladá fronta by firma ráda jednala o podmínkách jeho možného odkoupení a rozvoji v komunikační skupině Procom Group.
Procom Group je marketingovou, poradenskou a obchodní skupinou. Patří pod ní Allmedia4U, Digital Dojo, Komunikuj, Soul factory a Stratengers. Je zcela ve vlastnictví Tomáše Staňka.
Týdeník Euro poprvé v tomto týdnu po 22 letech nevyšel v tištěném vydání. Stalo se tak z rozhodnutí insolvenční správkyně vydavatelství Mladá fronta. Insolvenční správkyně navíc ve středu požádala soud o zastavení provozu vydavatelství.
-mav-