Televize Naživo, jež začala vysílat 20. listopadu, uvedla v rámci svého přímého přenosu první naživo inscenovanou reklamu. Před začátkem představení Proton!!! divadla Vosto5 sehrálo 15 herců a jejich 10 psů v režii Petra Formana reklamu pro českou značku psího krmiva Brit.
Na reklamu se můžete podívat ze záznamu zde.
„Děkujeme značce Brit za důvěru i odvahu, se kterou šla do nového a nezvyklého formátu televizní reklamy. Reklamy, kterou herci odehrají naživo v přímém přenosu. Reklamy, která odpovídá výjimečnému formátu Televize Naživo, která vysílá živě uváděná divadelní představení, koncerty i pořady pro děti,” říká na úvod Petr Hanousek, který má v Televizi Naživo na starosti spolupráci se zadavateli reklamy. „Touto reklamou značka Brit zároveň podpořila uzavřená divadla a obecně živou kulturu. Za to jí patří další obrovské díky,” zdůrazňuje Petr Hanousek.
„Brit jako česká značka ráda pomůže projektu, který dává umělcům možnost dělat to, v čem jsou nejlepší – šířit dobrou náladu a nechat lidi zapomenout na starosti. Po jarní pomoci v podobě krmiva doručeného do uzavřených oblastí a podzimní kampani Perfektní páníček, která nabádá k odpovědnému chovatelství v době, kdy o pořízení mazlíčka uvažuje podstatně více domácností než dříve, máme možnost podpořit projekt mimo náš obor. Z pohledu marketingu jde o unikátní akci, protože doposud byly reklamy na Brit vždy zcela pod naší taktovkou. V případě reklamy na Televizi Naživo měl značku v moci pan Petr Forman a další divadelníci – majitelé psů, které přizval, s velkou technickou podporou týmu Jatek78,” vysvětluje Martin Šámal za značku Brit.
Režisér Petr Forman dostal při inscenování reklamy plnou tvůrčí svobodu. „Neměl ani žádné časové omezení, co se týká délky reklamy. Časová hranice v naší televizi neexistuje. Záleží jen na přístupu tvůrce, který dílo podepisuje vlastním jménem,” říká Petr Hanousek.
„Oslovujeme pro spolupráci další divadelníky i studenty divadelních škol, kteří jsou ochotni se do projektu zapojit. Podmínkou je dodržení konceptu, který parafrázuje konkrétní příběh z přehrávané reklamy,” dodává Hanousek.
-stk-