Tiskovým mluvčím řetězce Lidl se stal Tomáš Myler

úterý, 3. listopadu 2020, 09:35 Aktuality, PR, Lidé MediaGuru

Na pozici mluvčího a vedoucího oddělení firemní komunikace řetězce Lidl od listopadu nastoupil Tomáš Myler.

Tomáš Myler, zdroj: Lidl

Tomáš Myler, zdroj: Lidl

Tiskovým mluvčím a vedoucím oddělení firemní komunikace obchodního řetězce Lidl se od listopadu stal Tomáš Myler. Ve své pozici vystřídal Ivetu Barabášovu a Marka Homolku, kteří byli od léta pověřeni zastoupením neobsazeného místa poté, co dosavadní tisková mluvčí Zuzana Holá z firmy odešla řídit korporátní komunikaci a udržitelné podnikání do Vodafonu. Oba dva zůstávají i nadále součástí Oddělení firemní komunikace.  

Tomáš Myler dostal na starost externí i interní komunikaci, do jeho působení spadají také aktivity související se společenskou odpovědností firmy. V Lidlu byl dosud vedoucím personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele.

-stk-