Ve vánoční kampani Lidlu zazní Půlnoční od Neckáře

úterý, 17. listopadu 2020, 09:05 Aktuality, Reklama, Retail MediaGuru

Ústřední písní vánoční kampaně Lidlu je Půlnoční od Václava Neckáře. Zároveň začíná sběratelská akce, kdy zákazníci mohou získat za nákupy porcelán Thun.

Zpěvák Václav Neckář účinkuje ve spotu s bratrem Janem, zdroj: Lidl

Zpěvák Václav Neckář účinkuje ve spotu s bratrem Janem, zdroj: Lidl

Obchodní řetězec Lidl spustil od 16.listopadu svou letošní vánoční kampaň, kde jako ústřední píseň zazní Půlnoční od Václava Neckáře a skupiny Umakart. V jedné z hlavních rolí se kromě Václava Neckáře objeví i jeho bratr Jan, aby tak předali poselství, že v aktuální době je nejdůležitější být spolu, což je i motto celé kampaně „Vánoce společně“.

Po domluvě s autory i interprety se diváci dočkají překvapení. „Zorganizovali jsme velký vánoční happening a Půlnoční s více než 250 účinkujícími znovu nahráli. Píseň po deseti letech znovu nazpíval sám Václav Neckář a v roli dirigenta se představil jeho bratr Jan Neckář,“ uvádí Michal Farník, jednatel Lidlu.

Vánoční spot Lidlu s Václavem Neckářem

Natáčení se konalo v Kryštofově údolí na Liberecku a dalších lokacích v České republice. Videoklip mohli diváci poprvé zhlédnout v pátek 13.listopadu, sjednocující vánoční linka se bude prolínat také dalšími TV spoty zaměřenými na Deluxe nabídku v Lidlu. V těchto spotech se objeví mimo jiné herečka Anna Císařovská, kterou diváci znají již z TV spotu, kde propagovala jednoduchý a rychlý nákup v Lidlu a představila funkce oblíbené mobilní aplikace Lidl Plus. V jedné z hlavních rolí účinkuje také skutečná pokladní z Lidlu.

Zároveň začíná věrnostní kampaň s porcelánem Thun, zdroj: Lidl

Zároveň začíná věrnostní kampaň s porcelánem Thun, zdroj: Lidl

Na zahájení kampaně navazuje sběratelská akce, kdy zákazníci za své nákupy mohou získat porcelán s českou tradicí Thun. Za každých 500 Kč nákupu získají jednu samolepku, po nasbírání 7 samolepek a uhrazení doplatku 89,90 Kč si mohou vybrat sadu porcelánu. Vybranou sadu si ale mohou zakoupit i bez sbírání samolepek za cenu 499 Kč. V nabídce budou sady dezertních, hlubokých nebo mělkých talířů, salátových mís a kompotových misek. Sběratelská kampaň potrvá do čtvrtka 24. prosince, nebo vyprodání zásob.

Lidl i Kaufland nově akceptují stravenky Up a Benefit Plus

pondělí 9. listopadu 2020

-zue-