Český rozhlas odstartoval další vlnu kampaně informující o benefitech digitálního vysílání DAB+. Jde o pokračování komunikačního konceptu z roku 2018 s názvem „Doba DABová“. Rozsáhlá kampaň využívá tradičních mediatypů a potrvá i v průběhu roku 2021. Koncept připravila agentura Proximity Prague, režisérem a scénáristou je Mojmír Kučera.
Kampaň, jejímž zadavatelem a koordinátorem je Český rozhlas, zahrnuje outdoor, print, direct mail, radio, online i TV. „Na začátku příštího roku bude komunikace doplněna o minipořad, který představuje výhody digitálního vysílání a zároveň vyvrací některé mýty spojené s technologií DAB+. Jeho tvářemi jsou Jiří Chum a Dalibor Gondík. Minipořad bude nasazen a odvysílán ve dvou variantách,“ uvedl ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu Jiří Hošna.
I nadále zůstává pilířem kampaně speciální webová stránka, věnovaná informacím o digitálním vysílání DAB+.
Český rozhlas vstoupil do finální fáze digitalizace vysílání. DAB+ aktuálně pokrývá 95 % populace České republiky.
-mav-