Český triatlon má nové logo od Lumíra Kajnara

středa, 9. prosince 2020, 12:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Česká triatlonová asociace má nové logo, jež má symbolizovat propojení tří disciplín i národních symbolů.

Nové logo českého triatlonu od Lumíra Kajnara, zdroj: ČTA

Nové logo českého triatlonu od Lumíra Kajnara, zdroj: ČTA

Česká triatlonová asociace představuje svůj nový vizuální styl. Nové logo se má stát symbolem spojení. Odráží se v něm totiž nejen propojení tří triatlonových disciplín, ale také národních symbolů (vlajky), srdce nebo štítu. 

„Triatlon má sílu spojovat. Nespojuje přitom jen disciplíny, ale také lidi. Proto budeme rádi, když se nové logo stane symbolem nové triatlonové éry a především spojení všech českých triatlonistů,“ řekl Antonín Bauer, předseda České triatlonové asociace. 

Autorem loga a nového triatlonového symbolu je Lumír Kajnar, který je podepsán pod logem pro české skauty, Českou rugbyovou unii, Liftago nebo například Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. „Logo má za sebou 10 měsíců tvrdého tréninku. Dostalo zabrat ve skicách, na počítači i prezentacích. Teď stojí na startovní čáře. Přeji mu, ať dobře poslouží všem, kteří v Česku dali srdce triatlonu,“ řekl Lumír Kajnar.

Do nového vizuálního stylu a různých aplikací pak logo zapracoval Petr Ševcovic. Autorem videa k představení loga je video-agentura František Dron. Návrh nových reprezentačních dresů, které budou respektovat barevnost nového loga, připravila značka Atex.

Nový vizuální styl si český triatlon nadělil jako dárek k výročí 40 let od prvního triatlonového závodu nejen v Československu, ale dokonce v Evropě. Při této příležitosti připravuje Česká triatlonová asociace také vzpomínkovou knižní publikaci a televizní pořad, který bude mapovat nejvýznamnější události uplynulých čtyř dekád.

-stk-