Seznam.cz využívá pohádkové téma i ve vánoční kampani
Seznam.cz naváže na pohádkovou tematiku i ve své vánoční marketingové kampani. Podpoří vyhledávání a mobilní aplikaci.
Internetová společnost Seznam.cz spustila svou vánoční kampaň. Zaměřuje na oslovení nových uživatelů služby vyhledávání a podporu aplikace Seznam.cz v mobilních zařízeních. Kampaň chce poukázat na funkcionality ve vyhledávání (např. na chytré karty, které lidem při hledaní zobrazí vánoční témata, jako jsou tipy na dárky nebo dekorace či recepty). Mediamix v rámci propagace zahrnuje online i offline média.
Reklamní kampaň Vánoce se Seznamem je rozdělena na dvě části. První běží od 1. prosince a je zaměřena na vyhledávání.
Cílem druhé, novoroční části kampaně, která odstartuje 18. prosince a skončí 15. ledna 2021, je podpora stahování aplikace Seznam.cz do mobilních zařízení tuzemských uživatelů.
„Rádi bychom lidem prostřednictvím našich dvou služeb, aplikace Seznam.cz a vyhledávání, co nejvíce zpříjemnili pohyb na internetu při hledání vánočních témat a uspokojili jejich uživatelské potřeby zejména při používání mobilu,“ říká Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.
Seznam.cz se v marketingové komunikaci dlouhodobě zaměřuje na českost. „Z tohoto důvodu navazujeme na stejnou vizuální podobu a komunikační linku jako v případě podzimní kampaně, v čele s hlavní postavou příběhu, děda Vševěda,“ dodává Mašková.
Kreativní koncept vznikl v týmu interního marketingového oddělení Seznam.cz. Online část kampaně obsahuje bannerovou podporu a reklamu na sociálních sítích. V offline médiích se kampaň objeví v rámci externích tištěných médií vydavatelství VLM a v rádiích Expres FM, Classic Praha a na rádiích společnosti Radiohouse.
-mav-