Český řetězec se sportovním vybavením Sportisimo spouští vánoční kampaň, jejíž hlavní tváří se stal český beatboxer, komik a moderátor Petr Nasty Cerha. Ten se v komunikaci Sportisima poprvé objevil už letos na jaře. Hlavním leitmotivem je pak obyčejná skříň. Ve videu totiž nabádá ke koupi takových vánočních dárků, které „udělají opravdovou radost a nebudou po Vánocích jen ležet ve skříni”.
„Scénář, kdy dostaneme sice milý, ale poněkud univerzální vánoční dárek, a po svátcích ho pěkně uklidíme do skříně, známe asi každý. Proto jsme takovou situaci akcentovali v našem předvánočním spotu, a vlastně v celé prosincové kampani. Právě sportovní dárky jsou totiž ty, které nám zprostředkují fajn zážitek, a spíše se budeme těšit, až je využijeme, než abychom je hned uklidili,” říká ke kampani Zdeněk Morávek, marketingový ředitel Sportisima.
Audiovizuální části kampaně propůjčili svůj hlas už tradičně herec Oldřich Hajlich a herec a hudební producent Richard Salay. Vánoční videa vznikla poprvé ve spolupráci se zlínskou produkcí Bumerang Film. Třicetivteřinový spot mohou diváci od začátku prosince vidět na vybraných českých a slovenských televizních stanicích, v kratší verzi potom i na YouTube. Tam se video dostane i k rumunským a maďarským zákazníkům Sportisima. Zmíněný námět se pak objevuje také v POS/POP komunikaci.
-zue-