Řetězec rychlého občerstvení Burger King mění po více než 20 letech své logo. Spolu s tím se změní i zaměstnanecké uniformy, obaly a také systém značení v modernizovaných restauracích.
S retro nádechem pracuje nové logo s červenou a oranžovou barvou, odkazující k barevnosti stěžejního produktu Burger Kingu. Upouští tak od modré, jež whopper doposud zahalovala.
Zaměstnanci budou nosit oblečení kombinující pohodlný styl s výraznými barvami a grafikou. Obaly produktů ponesou kromě nového loga i „hravé ilustrace ingrediencí“ a adjektiva popisující jídlo jako „chutné“ či „křupavé“.
V září představil Burger King nový design svých restaurací, který má více vyhovovat pandemické situaci. Posílení doznalo drive-thru, místa pro vyzvednutí objednávky či digitální tabule pro menu. I zde se promítne nová vizuální identita. Remodeling stávajících téměř 19 tisíc restaurací je plánován na několik let.
-stk-