Vydavatelství Empresa Media vrátí na konci ledna na trh společenský týdeník Instinkt. Stane se tak po více než roce, kdy se z trhu stáhnul. V prodeji bude od čtvrtka 28. ledna 2021.
„Po Instinktu zůstala na trhu mezera, kterou se nikdo nepokusil zaplnit, a právě proto vracíme všem čtenářkám a čtenářům jejich tolik oblíbený titul," zdůvodnila společnost v oficiální zprávě. Obsah Instinktu má stát na rozhovorech s českými i zahraničními osobnostmi ze světa kultury, umění, filozofie i historie. Má také přinášet témata z celospolečenského dění (zdraví, psychologie, vzdělávání, věda, technika, památky, příroda či tipy na výlet).
Uvedení časopisu má být podpořeno mediální kampaní na TV Barrandov i ve všech periodikách Empresa Media. Výši tištěného nákladu společnost nesdělila, uvedla jen, že má vycházet ve větším nákladu než dříve (cca 40 tis. ks v říjnu 2019, zdroj: ABC ČR). K dostání má být na pultech většiny prodejen s tiskem, včetně řetězců – a to jak obchodních, potravinářských, tak tabákových. V neposlední řadě bude k dostání i v síti čerpacích stanic.
Empresa je rovněž vydavatelem časopisů Týden či Sedmička, během podzimu uvedla na trh pět nových měsíčníků a celou řadu speciálních vydání.
Znovu uvedení časopisu Instinkt může souviset s očekávaným návratem časopisu Mladý svět, který má v nejbližších dnech začít vydávat společnost A 11.
-mav-