Společnost Radiohouse, která zastupuje rozhlasové stanice na reklamním trhu, dosáhla v předloňském roce tržeb ve výši 847 mil. Kč, což bylo o necelá tři procenta meziročně více. Celkově pak skončila ve ztrátě téměř 11 mil. Kč. Šlo o poslední rok, ve kterém se o vlastnictví společnosti dělily firmy Media Marketing Services (50 %) a Regie Radio Music (50 %). Od začátku roku 2020 je jediným vlastníkem společnost Media Marketing Services (skupina Media Bohemia). Společně s majetkovou změnou došlo i ke změně portfolia zastupovaných stanic.
Rozhlasová společnost Media Bohemia v roce 2019 dosáhla tržeb ve výši 78 mil. Kč a skončila v zisku 4,6 mil. Kč.
Základní výsledky Radiohouse v r. 2019 (tis. Kč)
Radiohouse | 2019 | 2018 |
tržby z prodeje výrobků a služeb | 847 342 | 825 443 |
provozní výsledek hospodaření | -10 354 | 59 872 |
hospodářský výsledek za účetní období | -10 896 | 51 549 |
Základní výsledky Media Bohemia v r. 2019 (tis. Kč)
Media Bohemia | 2019 | 2018 |
tržby z prodeje výrobků a služeb | 78 378 | 90 937 |
provozní výsledek hospodaření | -1 027 | 7 041 |
výsledek hospodaření za účetní období | 4 638 | 104 |