Z Česka se stáhly loni značky Promod, Next či kavárenské řetězce

čtvrtek, 14. ledna 2021, 09:55 Aktuality, Retail, Marketing MediaGuru

Celkem 14 značek se loni rozhodlo uzavřít svou prodejní síť na českém trhu.

Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

Kamenný retailový trh loni opustilo 14 značek. Většinou šlo opět o módní odvětví, např. prodejce oblečení Camaïeu, Next či Promod nebo doplňků Frey Wille či Tous, skončily u nás také tři kavárenské řetězce. Vyplývá to z analýzy společnosti Cushman & Wakefield. 

„Počet značek, které český trh loni opustily, s dopady koronavirové krize bezprostředně nesouvisí. Je jich o něco více než obvykle, ale mnohdy jde o součást dlouhodobé strategie firem nebo o opuštění pro ně nefungujícího trhu,“ vysvětluje za Cushman & Wakefield Jan Kotrbáček.

Značky, které se stáhly loni z kamenného retailu

  • Brioni
  • Café Coffee Day
  • Cafepoint
  • Camaïeu
  • Flocafe
  • Frey Wille
  • Lilou
  • Neckermann
  • Next
  • Promod
  • Pupa Milano
  • Tezyo
  • Thomas Sabo
  • Tous

Naopak do České republiky loni vstoupilo 25 značek, což bylo o jednu více než rok předtím. Letos by jich mohlo být ještě víc.

Letos do Česka míří Primark, Chanel nebo El Gaucho

středa 13. ledna 2021

-stk-