Coca-Cola testuje se značkou AdeZ papírové obaly

středa, 17. února 2021, 16:25 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Coca-Cola zkouší nový typ obalu. Na pilotním maďarském trhu uvede zhruba 2000 papírových lahví značky AdeZ.

Láhev z papíru se bude testovat v Maďarsku, zdroj: Coca-Cola

Láhev z papíru se bude testovat v Maďarsku, zdroj: Coca-Cola

Společnost Coca-Cola dál testuje nové typy obalů. Po 100% recyklované plastové lahvi přichází s testováním papírového nápojového obalu. Pilotně jej představí v létě na maďarském trhu, kde bude prostřednictvím maďarské pobočky Rohlíku – online supermarketu Kifli.hu – dáno k testování 1400 papírových lahví značky rostlinného nápoje AdeZ o obsahu 250 ml.

Konkrétně každý zákazník Kifli.hu, který si koupí nápoj AdeZ, dostane jeden nápoj v papírové lahvi jako dárek a podobně zákazníci, kteří si koupí jiný alternativní rostlinný nápoj, tak obdrží navíc AdeZ v papírové lahvi. Následně budou přes e-mail oslovováni s dotazy. Těší nás, že prostřednictvím našeho maďarského Kifli.hu zákazníci otestují nápoj z inovativního papírového obalu. Na maďarském trhu fungujeme sice jen přes rok, ale je vidět, že díky skvělé službě a péči o zákazníky jsme pro tuto spolupráci vhodnými partnery,“ říká ke spolupráci Zdeňka Svoboda Kuhnová, tisková mluvčí Rohlík.cz. 

Poprvé představila Coca-Cola prototyp papírové lahve v loňském roce v Bruselu, nyní přistupuje ke spotřebitelskému testování, které má ukázat, jak jsou lidé novému typu obalu nakloněni.

„Papírové láhve byly vyrobeny v objemu zhruba 2000 kusů. První prototypy se plánují výhradně pro trh v Maďarsku, dostat by se tam měly během léta, následovat bude fáze testování spotřebiteli. Zpětná vazba a reakce spotřebitelů se pak budou sbírat několik týdnů,“ uvádí na dotaz MediaGuru tisková mluvčí společnosti Coca-Cola HBC pro český a slovenský trh Patricie Šedivá s tím, že do Česka se papírové obaly zatím nedostanou.

Coca-Cola spot k nové papírové lahvi

Papírová lahev byla vyvinuta ve spolupráci s firmou Paboco. Vyrobena je z papíru pocházejícího z udržitelného dřeva, s recyklovatelným plastickým podkladem a víčkem. Novinka představuje jeden z mnoha kroků, kterými se Coca-Cola snaží dosáhnout svého cíle World Without Waste. Podle něj chce do roku 2030 sebrat, a zrecyklovat každou lahev či plechovku, kterou vyrobí.

Coca-Cola: Chceme lidi motivovat, aby se vrátili k podstatě Vánoc

pondělí 9. listopadu 2020

-stk-, -zue-