Hobby řetězec Hornbach si ve výběrovém řízení na správu sociálních sítí na českém a slovenském trhu vybral agenturu Česká produkční. Navazuje tak na spolupráci probíhající v posledních dvou letech, kdy se věnovala natáčení série YouTube dokumentů Machři.
„Agentura nás přesvědčila svým kreativním přístupem a schopností vnímat a přizpůsobovat se dynamice nejen sociálních sítí, ale i celého digitálního prostředí,“ uvedl marketingový specialista Hornbachu Robert Duben.
Kreativní tým České produkční bude mít na starost jak plánování obsahu na platformy, jako je Facebook, Instagram, YouTube nebo TikTok, tak jeho výrobu. Ta zahrnuje mimo jiné focení kampaní a pokračování v natáčení dokumentárních spotů, mezi které se řadí již zmíněná série Machrů.
„Češi jsou v dobrém slova smyslu prapodivní lidé. Umějí si postavit vlastní letadlo, unikátní vzducholoď, obrněný vůz nebo třeba snowpark, někteří zase staví krásné sochy z plechovek. Koho jiného spojit s Hornbachem než šikovné lidi, kteří umí neobyčejné věci?“ komentuje ředitel agentury Jaroslav Novotný.
-stk-