Značka LG spustila na sociálních sítích sérii videospotů, kterými podporuje komunikaci nové online služby LG live shopping. Společnost i v době omezeného provozu nabízí asistenční servis, který zajistí nakupování z domova s efektem, jaký by poskytla osobní návštěva prodejny. Tváří aktuální kampaně je ambasador značky Přemek Forejt, za její přípravou i realizací stojí contentová agentura Fuse ze skupiny Omnicom Media Group.
Videospoty se objevují na sociálních sítích Facebook a Instagram. „Kromě ambasadora značky Přemka Forejta jsme pro představení nové služby zákazníkům opět sáhli i do řad vlastních zaměstnanců společnosti LG, jako tomu bylo také u předchozích kampaní. Koncept spojení propagované služby či produktu samotného přímo s těmi, kteří je zákazníkům reálně opravdu nabízí, se pro nás při komunikaci stal cestou, jak co nejpřirozeněji vztah mezi značkou a jejími klienty posílit a personifikovat,“ popsal Radim Vlček, který ve Fuse kampaně pro LG řídí.
„Bez ohledu na měnící se vnější okolnosti chceme našim zákazníkům nadále nabízet úroveň služeb, na kterou jsou zvyklí i při běžném provozu, a přicházet také s dalšími cestami, jakými jsou nově třeba video či audio chaty, které přístup k produktům zjednoduší a nakupování udělají ještě pohodlnější,“ uvedla JeongYun Zmrzlíková, Marketing & Go-To-Market Team Leader společnosti LG.
Ke standardní nabídce online služby LG live shopping patří také možnost prohlížet produkty formou live video chatu, v době uzavřených showroomů však tato volba prozatím k dispozici nebude. Všechny ostatní nabízené možnosti mohou zájemci o produkty značky LG využívat denně odkudkoli.
-mav-