Na pozici manažerky mezinárodní marketingové komunikace značky Twisto nastupuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg. Zároveň se dostává do čela mezinárodního týmu, který má na starosti značku, sociální média, influencery i PR v Polsku a České republice.
Ve fintechové společnosti působí Jabłońska-Twaróg od roku 2019. Dosud byla jako ředitelka komunikace odpovědná za PR a komunikaci v polské pobočce. Během této doby stála mimo jiné za spuštěním aplikace Twisto a multiměnové karty na polském trhu a na starosti měla i dva ročníky největší studie o kvalitě UX internetových obchodů v Polsku – Košík roku.
Do Twista nastoupila z agentury Clear Communication Group se specializací na PR pro finanční subjekty. Tam jako managing partner řídila probíhající projekty agentury a získávala nové klienty. Prováděla mediální školení (včetně školení pro Deloitte, PKP Cargo, PKL a další) a podporovala klienty v oblasti krizové komunikace.
Předtím působila jako tisková mluvčí a ředitelka kanceláře ministra na ministerstvu financí. Více než dva roky pracovala ve společnosti Polsat TV a téměř dva roky také jako ekonomická novinářka v „Puls Biznesu“. Dříve získávala mimo jiné zkušenosti na TVN24. Je absolventkou žurnalistiky a politologie na Varšavské univerzitě a na Varšavské ekonomické škole.
Na konci roku 2020 se k týmu Twista připojila také Joanna Kasiedczak za účelem posílení PR a sociálních médií v Polsku. Zkušenosti získala v marketingové agentuře MBridge – Marketing Expert, kde jako PR specialistka odpovídala za interní a externí komunikaci společnosti. Dříve téměř dva roky řídila PR aktivity pro finanční subjekty, včetně Wonga, Santander Consumer Bank a KIR. Je absolventkou žurnalistiky a sociální komunikace na univerzitě kardinála Stefana Wyszyńského ve Varšavě.
-stk-