PR a CSR aktivity i online komunikaci společnosti Oriflame nově zajistí agentury skupiny Konektor. PR.Konektor a Konektor Social budou mít na starosti jak český, tak slovenský trh. Ve spolupráci s interním týmem Oriflame budou pracovat i na zefektivnění influencer marketingu.
„Čeká nás spolu s týmem Konektoru sjednocení české a slovenské komunikace tak, aby byla v souladu s globální strategií pro komunikaci značky Oriflame. V obou zemích budeme strategicky vybírat nejúčinnější komunikační nástroje a postupy. Máme spoustu plánů, zejména přiblížit značku mladší generaci, posunout a rozšířit CSR aktivity v Česku a nově je nastavit i na Slovensku. Agenturu PR.Konektor jsme si vybrali právě proto, že nám navrhla kreativní nápady s jasnou představou, jak je uvést do života,“ komentuje Eva Staníková, marketingová ředitelka Oriflame pro český i slovenský trh.
„Máme rádi klienty, u kterých můžeme integrovat víc komunikačních aktivit a o to víc se na práci pro Oriflame těšíme. Tím spíš, že máme příležitost synergicky vyřešit český i slovenský trh ve spolupráci s naší slovenskou pobočkou,“ říká šéf komunikační skupiny Konektor Jaroslav Duroň.
Oriflame je přední společnost v přímém prodeji kosmetiky a wellness produktů. Své portfolio produktů nabízí ve více než 60 zemích přibližně tři miliony členů s ročním obratem 1,3 miliardy euro.
-stk-