Novým ředitelem divize Fuse, která patří pod Omnicom Media Group a zaměřuje se na obsahový marketing, se stal Pavel Homolka. Ve vedení nahradil Hanu Halvorsen Banks, která ke konci loňského roku ze společnosti odešla.
Pavel Homolka byl dosud profesně spjat především se společností Red Bull. Začal zde pracovat už koncem svých studií a s malou přestávkou na pozici šéfa Pivovaru Samson pracoval v Red Bullu do loňského roku, kdy odcházel po téměř sedmnácti letech z pozice marketingového ředitele pro Českou republiku a Slovensko.
Ve vedení Fuse bude zodpovídat za veškeré její aktivity, které zahrnují např. speciální televizní i internetové pořady, krátké video i online formáty na míru, e-sports, management sociálních médií nebo propojování produktů a služeb s influencery.
„Jako každá zdravě fungující komerční společnost se Fuse bude i nadále zaměřovat především na ty typy produktů a služeb, kde můžeme poskytnout nejvyšší přidanou hodnotu, či kde můžeme našim klientům pomoci vyřešit nějaký problém. Naše síla tkví především v kreativních, na míru šitých mediálních projektech, v kombinaci s vysokým zásahem. A právě oblasti jako kreativní proces, crossmediální projekty a rozvíjení nových obsahových témat, relevantních pro rychle se měnící globální i naši lokální společnost, budou patřit k našim největším prioritám v dalším období,“ říká ke směřování Fuse Pavel Homolka.
Fuse je nejdéle fungující contentovou agenturou na českém trhu. Vznikla v roce 2006 a za 15 let existence má za sebou stovky realizací pro více než 50 českých i nadnárodních značek. Aktuálně tým čítá 25 contentových specialistů s komplexním technologickým zázemím a vlastním kreativním oddělením, kteří jsou zapojeni do aktivit klientů Omnicom Media Group. Mimoto rozvíjejí servis pro řadu přímých značek ve svém portfoliu.
„Fuse je kreativní srdce celého Omnicomu a jedním ze strategických pilířů, na kterých chceme stavět budoucnost naší skupiny. Hlavně je to ale perfektně fungující tým lidí s velkým talentem a tahem na branku. A právě proto jsme rádi, že jeho vedení přebírá opravdová osobnost, která bude spoluvytvářet vizi Fuse na další roky. Když se řekne content, každému se vybaví Red Bull. Pavla jsme si ale nevybrali proto, že pochází z tohoto prostředí, ale hlavně proto, že cítíme, že může Fuse i celou naši skupinu posunout blíže k pochopení potřeb zákazníků našich klientů. Navíc je to naše krevní skupina po lidské stránce. Opravdu moc se na naši spolupráci těšíme,“ uvádí Luděk Hatoň, Chief Client Officer OMG.
Pavel Homolka se vedení Fuse ujal od 1. února 2021. Mezi jeho klíčové úkoly bude patřit stanovení dlouhodobé vize Fuse a definování nových rozvojových oblastí.
-mav-
Pozn.: Server MediaGuru.cz provozuje společnost PHD, která je součástí Omnicom Media Group.