Vitana podpoří online kampaní koření v bio kvalitě

sobota, 13. února 2021, 08:20 Aktuality, Marketing MediaGuru

Vitana reaguje na rostoucí oblibu biopotravin a uvádí na trhu řadu koření v bio kvalitě.

Zdroj: Vitana

Zdroj: Vitana

Vitana uvádí na trh novinku v podobě nové řady bio koření. Reaguje tak na  trend rostoucí popularity biopotravin. Podle výzkumu společnosti Nielsen jejich prodeje meziročně posilují téměř o 30 %. Většinu biopotravin navíc lidé nakupují v běžných obchodních řetězcích, kde očekávají příznivější cenu oproti specializovaným farmářským a bio obchodům. 

„Veškeré koření nakupujeme od certifikovaných a osobně auditovaných dodavatelů. V našem závodě ve Varnsdorfu parametry kvality před zabalením znovu pečlivě kontrolujeme,“ říká Alice Feixová, produktová manažerka společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko. „Důležitý je pro nás také fakt, že naši dodavatelé se soustředí na ekologické a udržitelné pěstování,“ dodává Feixová. 

Řada s logem Vitana bio zahrnuje celkem čtrnáct nejprodávanějších druhů koření. Jedná se jednak o jednodruhové koření, typu mleté skořice, celého kmínu či černého pepře, jednak o bylinky a kořenicí směsi, například na pečené kuře, guláš a vepřovou pečeni. 

Při koupi bio koření spotřebitelé kupují produkt bez genetické modifikace, průmyslových hnojiv, pesticidů, herbicidů a bez stimulantů růstu. Bio koření od Vitany má dvě ekologická označení. Prvním je česká ochranná známka pro biopotraviny – „Produkt ekologického zemědělství“, druhým je zelené logo Evropské unie určené pro výrobky z ekologické produkce.

Novinku podpoří Vitana online kampaní, kde chystá například receptovou spolupráci s webem Culina Botanica a s poslední sérii Herbáře herečky a zpěvačky Kateřiny Winterové. Rovněž budou probíhat aktivity v místě prodeje. 

-stk-