Do datového týmu Publicisu nastupují Turner a Šrámek

čtvrtek, 25. března 2021, 07:50 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Technologická agentura Kindred skupiny Publicis Groupe rozšiřuje datový tým. Nastupují do něj Kristýna Turner a Jan Šrámek.

Kristýna Turner a Jan Šrámek, zdroj: Publicis Groupe

Kristýna Turner a Jan Šrámek, zdroj: Publicis Groupe

Tým technologické agentury Kindred, která se v komunikační skupině Publicis Groupe specializuje na oblast digitální transformace, rozšiřují seniorní datoví konzultanti z firem PwC a Thomas Cook Kristýna Turner a Jan Šrámek.

Kristýna Turner nastoupila do Kindred na pozici Marketing Technology Practice Lead. V agentuře vede tým, který má na starost rozvoj marketingových technologií (CRM, CDP, DMP) a nastavení klientského produktového portfolia. Na starosti má také partnerství s externími zprostředkovateli marketingových, analytických a dalších technologických produktů. Do Publicis Groupe přišla ze společnosti PricewaterhouseCoopers (PwC), kde se jako marketingový stratég a CRM specialista podílela na globálních transformačních projektech značek, jako je British American Tobacco nebo Raiffeissen Bank International. Předtím žila v Austrálii, kde mimo jiné vedla marketingové a obchodní oddělení v RedHill Education. Vystudovala ČZU v Praze a University of Technology v Sydney.

Jan Šrámek bude v Kindred působit jako Global Campaign Strategist týmu Publicis Emil, globálního klientského týmu značky Mercedes-Benz, jehož česká pobočka zajišťuje datovou analytiku a personalizaci komunikace pro 37 trhů celého světa. Na starosti bude mít vývoj globální strategie pro personalizaci komunikace v digitálních médiích. Do Publicis Groupe přichází se zkušenostmi z cestovní kanceláře Thomas Cook, kde působil na postu marketingového ředitele, a ze společnosti ALO jewlery.

-stk-