Česká komunikační skupina Knowlimits Group jmenovala na pozici research directora od 1. března Zdeňka Kubenu. V reklamním průmyslu se pohybuje více než 24 let.
Během své kariéry poskytoval Kubena výzkumné služby pro klienty z oblasti automotive, finančnictví, FMCG, retailu, fast foodu a dalších sektorů. V minulosti mimo jiné působil jako výzkumný ředitel ve skupině Omnicom Media Group, kde vedl tým marketingových výzkumníků a datových specialistů. Ve své kariéře se zaměřuje na návrh a vývoj výzkumných i datových projektů, automatizaci a optimalizaci komunikace a také na crossmediální problematiku. Podílel se na několika sociologicko-marketingových studiích a je členem metodologických komisí oborových asociací ATO a SPIR.
„Věříme, že se nám se Zdeňkovou pomocí podaří ještě lépe propojit datová řešení pro jednotlivé divize celé skupiny – média offline a online, ale například i instore,“ uvedli Markéta Dyllong a Petr Bažant, managing partneři skupiny Knowlimits Group. Skupina rozšířením výzkumného oddělení plánuje nově kompletní full-service inhouse řešení i takových projektů, které doposud částečně outsourcovala.
-mav-