Zdeněk Kubena vede výzkum ve skupině Knowlimits

pondělí, 1. března 2021, 12:30 Aktuality, Lidé, Reklama MediaGuru

Knowlimits Group jmenovala na pozici research directora od 1. března Zdeňka Kubenu.

Zdeněk Kubena, zdroj: Knowlimits

Zdeněk Kubena, zdroj: Knowlimits

Česká komunikační skupina Knowlimits Group jmenovala na pozici research directora od 1. března Zdeňka Kubenu. V reklamním průmyslu se pohybuje více než 24 let. 

Během své kariéry poskytoval Kubena výzkumné služby pro klienty z oblasti automotive, finančnictví, FMCG, retailu, fast foodu a dalších sektorů. V minulosti mimo jiné působil jako výzkumný ředitel ve skupině Omnicom Media Group, kde vedl tým marketingových výzkumníků a datových specialistů. Ve své kariéře se zaměřuje na návrh a vývoj výzkumných i datových projektů, automatizaci a optimalizaci komunikace a také na crossmediální problematiku. Podílel se na několika sociologicko-marketingových studiích a je členem metodologických komisí oborových asociací ATO a SPIR.

„Věříme, že se nám se Zdeňkovou pomocí podaří ještě lépe propojit datová řešení pro jednotlivé divize celé skupiny – média offline a online, ale například i instore,“ uvedli Markéta Dyllong a Petr Bažant, managing partneři skupiny Knowlimits Group. Skupina rozšířením výzkumného oddělení plánuje nově kompletní full-service inhouse řešení i takových projektů, které doposud částečně outsourcovala.

-mav-