Mezi nejsilnější inzerenty z řad zadavatelů a firemních značek v segmentu cukrovinek patřila v prvním letošním kvartálu společnost Ferrero, stojící za značkami Kinder, Ferrero Rocher, Nutella či Raffaelo. Vyplývá to z monitoringu ceníkových cen inzerce Ad Intel výzkumné agentury Nielsen Admosphere.
Za firmou Ferrero, jež investovala od ledna do března téměř 228 mil. korun, se umístila společnost Storck, nabízející značky Merci, Toffifee nebo Werther’s Original, dále Lindt & Sprüngli, Nestlé a Mondelēz.
Ze značek měla v ceníkových cenách nejvyšší výdaje značka Kinder (140 mil. korun), Lindt (94 mil. korun) a Orion (60 mil. korun).
Data pro Ad Intel jsou získávána nezávislým sběrem (televize, tisk, rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH) i kombinací obou přístupů (internet).
-stk-