Skupina Dentsu spustila pod svou kreativní značkou Isobar regionální produkční platformu Content Symphony CEE. Platforma se zaměří na produkci obsahu, videoprodukci, kreativní lokalizaci, služby spojené s UX a další digitální služby. Řídit ji bude Radim Kameník, který má na starosti také celou kreativu české pobočky Dentsu.
„Máme ambici vybudovat servisní model založený na moderních technologiích, který umožní klientům překonávat obvyklé problémy při tvorbě obsahu, jako je rychlost, vysoké náklady na agenturní práci nebo absence automatizované produkce. Právě pandemie covid-19 jasně ukázala, že je na marketingovém trhu velká poptávka po dodávání prvotřídního obsahu a poskytování digitálních služeb s ním spojených,“ vysvětlil Radim Kameník.
Content Symphony ve střední a východní Evropě sdruží přes 400 marketingových expertů s rozmanitým kulturním zázemím. V rámci čtyř kreativně-produkčních hubů poskytne kompletní obsahově-produkční a digitální služby pro regionální a globální klienty i ostatní agentury v rámci sítě Dentsu.
Cílem nové platformy je poskytovat reklamní služby postavené na obsahu, médiích, datech a technologii. „Řešíme také problém klientů, kteří na dílčích částech svých marketingových aktivit spolupracují s více různými agenturami. Ty spolu častokrát nekomunikují a nejsou schopné doručit holistické řešení. Content Symphony CEE dokáže doručit vše pod jednou střechou, díky čemuž umožňuje zadavatelům komunikovat rychle a na míru vytvořený obsah,“ vysvětlil Radim Kameník.
„Spuštění Content Symphony napříč třemi státy je přirozeným krokem v rámci našeho vývoje směrem k jedné centralizované regionální nabídce. Spojení členských agentur do jednoho subjektu poskytne klientům lepší dostupnost zdrojů napříč komunikačními kanály,“ popsal Petr Chajda, ředitel dentsu v Česku, Slovensku a Maďarsku.
Nově vzniklý středoevropský hub je součástí globální iniciativy Dentsu Content Symphony, která díky svým lokálním studiím a technologickým řešením na bázi umělé inteligence poskytuje klientům možnosti v rámci tvorby obsahu a digitálních služeb, jako jsou péče o zákazníky na sociálních platformách, UX/UI, e-commerce, CMS platformy nebo datové a analytické služby.
-stk-